Blog....

Translate

fredag 6. februar 2015

Siste nytt om overgrepssaken

SISTE NYTT OVERGREPSSAKEN I HEDMARK


Kort fortalt. Jeg fikk overgrepssaken min henlagt av politiet på grunn «bevisets stilling». Jeg har deretter søkt om voldsoffererstatning fra Kontoret for voldsoffererstatning.  Det ble så gittavslag fra kontoret.


Saken har senere endt, og ligger fortsatt inne hos Statens sivilrettsforvaltning. De har opplyst at de vil ferdigbehandle saknaden min videre innen 6 mnd. Dvs ca. Mai mnd en gang.


Jeg som fornærmede i denne aktuelle overgrepssaken, har i forbindelse med henleggelsen henvendt meg  til en av blant fremste og beste privatetterforskere i landet, for eventuell bistand.


Det samme har jeg gjort overfor en advokat som holder til ved et advokatfirma på Hamar. Den tidligere advokaten jeg før hadde i saken min, har jeg ikke lenger ønsket å ha bistand fra. Derfor har jeg henvendt meg til ny advokat.


Grunnen til at jeg har henvendt meg til en privatetterforskeren, og en ny advokat, er at jeg som fornærmede ønsker at det skal gjøres vurdering om saken skal bes gjenopptatt for ny etterforskning.


Jeg håper også, hvis det vil være mulig, at privatetterforskeren med sitt team, vil se det slik at de også kan etterforske saken. Pr. dato nå venter både p-etterforsker og advokat, på kopi av politiets saksdokumenter i saken min.


Det er jeg selv som har sendt et langt brev/ og anmodning til Hedmark politidistrikt,  vedrørende oversendelse av saksdokumentene i saken min.  Jeg har selv pr. tlf vært i kontakt med juristen ved politidistriktet,.


Juristen  har overfor meg, den 4 Februar, bekreftet at han har behanldlet mitt brev/ og anmodning, og vil dermed om kort tid oversende saksdokumentene til advokat og p-etterforsker..



LES OGSÅ:  Historien bak overgrepssaken i Hedmark - Kidnappet og misbrukt

LES OGSÅ: Hamar-advokat og privatetterforsker får dokumentene fra juristen

LES OGSÅ: Trenger folkets hjelp





Skrevet av/ personen saken gjelder - Lagt ut/og red. av/  M.K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar