Blog....

Translate

mandag 9. februar 2015

Jeg har bedt om hjelp fra privatetterforsker, Olav Thune.






















Jeg har i flere innlegg her på bloggen fortalt dere at jeg har vært i kontakt med en  av blant fremste og beste privatetterforskere i landet, og en ny advokat, men ikke kem..


Jeg kan i dag fortelle dere at det er Olav Thune og en annen i hans team, som jeg nå er i kontakt med om dagen. De jobber i det selskapet som heter Thune Security.. 


Jeg har også bedt om bistand fra en ny advokat, som holder til i Hedmark. Om hvem den advokaten er, fortelle dere jeg om litt senere en gang.,


Bakgrunnen for at jeg både har kontaktet Thunes-selskap og en ny advokat, Er fordi at jeg ønsker få vurdert om min tidligere henlagte straffesak bør bes gjenopptatt for bedre etterforskning av politiet. 


I tillegg  håper jeg at p-etterforskningsselskapet vil vurdere at de også kan etterforske saken min videre.. Jeg har fått bekreftet av en mannlig jurist ved det aktuelle politidistriktet, om  at saksdokumentene i saken min oversendes til advokat og p-etterforsker..





NB:  Kommer med mer senere her....





Skrev av/ den person saken gjelder -
Lagt ut/og red. av/  P.M.J
Foto/lånt av/ Erlend Aas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar